עזרה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבי אובחן כחולה סרטן הערמונית, נעשה טיפול רדיואקטיבי והקרנות מקומיות לפני כחמישה חודשים, מאז הוא סובל מכאבים חזקים מאוד בפי הטבעת שמקשים עליו בישיבה, בהליכה, דימומים לעיתים קרובות. אתמול עבר בדיקה אשר הראתה כי ישנן כוויות קשות שפגעו בעצבים רבים וכן דלקת במעי. הכירורג שבדק אמר שאין טיפול חוץ ממשככי כאבים, והמלצה לעשות petct, אונקולוג טוען שזו בדיקה שלא מראה את הערמונית. פרוקטולוג טוען שזה לא בתחום שלו. מה ניתן לעשות? למי לפנות? האם באמת אין דרכי טיפול? אודה לתשובתכם.
מירב שלום, אביך סובל קרוב לוודאי מדלקת מנזק דלקתי במעי כתוצאה מהקרנות. אפשר לשקול פניה למכון גסטרואנטורולוגי במרכז רפואי גדול היכן שישנם רופאים שיודעים לטפל בלייזר בגישה קולונוסקופית. בברכה, דר ברגר