תחושת אי ריקון בלילה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במשך שנה אני סובל בקושי בריקון השלפוחית, בעיקר לפני השינה. עשיתי לאחרונה רנטגן והכל היה תקין (גודל ערמונית וכו) ונרשמה התרוקנות מלאה. את הבדיקה עשיתי ביום כמובן. הלכתי לאורולוג והוא אמר שאם כך מדובר בתחושת חוסר ריקון בלבד, ופשוט להתעלם מכך. האם זה יכול להיות? זה נפוץ שיש תחושה כזו? כששאלתי אותו הרי אחרי כמה דקות אני יכול להוציא בכוח עוד קצת שתן, הוא אנר שתמיד נשאר וזה לא בעיה. מה עוד רפשר לעשות? ואם זה רק תחושה - איך אפשר להמנע ממנה? זה מאד מציק ולא נעים...
מני שלום, למרות ששאלתך לא מתאימה לפורום אני עדיין יכול להציע שתיקח טיפול תרופתי כלשהו לפרק זמן מוגבל. אפשר להתחיל בתרופות כגון Xatral or Omnic. כדור אחד בערב. אם לא עוזר תפנה לאורולוג אחר לבירור מקיף יותר בברכה דר ברגר