שאלה בנושא סיכון לסרטן אשך
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשך אחד תמיר במשך למעלה מ45 שנה והאשך השני תמיר מלידה הורד בגיל 14 לשק , האם עדיף להוריד את האשך התמיר לשק וזה עדיף על פני הוצאתו מהגוף ? ומה הסיכון לסרטן האשכים לאשך שהורד לשק ?
שלום רב, אינני חושב שיש אנפורמציה מדויקת שתענה על שאלתך בנוגע לאשך טמיר המורד לשק בגיל 45. קרוב לוודאי שנוכחות האשך גם בשק האשכים אחרי 45 שנה שלא הורד, מהווה סיכון משמעותי להופעת המחלה ויש בהחלט לקחת זאת בחשבון בהחלטה אם להוציאו או לפחות למעקב אורולוגי. בברכה, דר ברגר
(מספר מקשר)