סרטן הערמונית שלב התחלתי-בינוני
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' ברגר שלום רב, מדוע לאנשים צעירים החולים במחלה מומלץ לעשות ניתוח? שאלתי השניה: אבי בן 70 חלה בסרטן הערמונית - מצב התחלתי בינוני. האם כדאי לטפל? ישנם כאלו שסוברים שלא כדאי לטפל/לנגוע. תודה, מירי
לקריאה נוספת והעמקה
מירי, ראי תשובתי למטה. בגדול הבעיה עם ניתוח בגיל 70 זה סיכון מאד מוגבר בדליפת שתן ופגיעה קשה בתפקוד המיני. בעיות שהן פחות קורות לחולים צעירים
(מספר מקשר)
ד"ר ברגר היקר, תודה רבה על תשובתך. שאלה נוספת: האם ניתוח לאדם בן 70 אשר בריא ולא צורך תרופות נוספות מהווה סכנת חיים? תודה על עזרתך, מירי