שתן לציטולוגיה - הנחיות סותרות.
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, מצאו אצלי מיקרוהמטוריה בשתי בדיקות עוקבות. רופא מומחה היפנה אותי לבצע מספר בדיקות ביניהם שתן לציטולוגיה. הרופא ציין שזה צריך להיות שתן שני של בוקר. אבל בקופת חולים ששם עושים את הבדיקה טוענים שצריך להיות שתן ראשון של בוקר. תוכל לייעץ אם יש לזה חשיבות? אם כן, מה ההנחיה?
לקריאה נוספת והעמקה
להערכתי זה צריך להיות שתן ראשון מפני שהמטרה לאסוף תאים אם אכן הם נמצאים שם. במהלך הלילה נאסף שתן בכמות גדולה ויש יותר סיכוי לזהות תאים לא נורמאלים אם אכן ישנם כאלה. דר ברגר
(מספר מקשר)