חזרת סמינומה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי, בן 40, עבר ניתוח לכריתת אשך לפני שנה וחצי. באותה עת BHCG עלה ל7. סיטי היה תקין. היו מס' קשריות לימפה בגודל מס' מ"מ שיש לו כבר שנים רבות(יודעים זאת מסיטי קודם שעבר לפני מס' שנים).סוג הגידול היה סמינומה והומלץ לו להיות במעקב פעיל. יצוין כי גודל הגידול היה 4 ס"מ. כיום, בדיקת סיטי הצביעה על גדילת 3 בלוטות לימפה: מ0.9 מ"מ ל1.1 ס"מ בסמוך לביפורקציה, מ4מ"מ ל9 מ"מ במזנטריום ומ4 מ"מ ל1.2 ס"מ בסמוך. מרקרים תקינים. האם מדובר בהכרח בחזרת המחלה? מה ניתן לעשות?
הכריתה הייתה של אשך שמאל
לדנה תכשיר אנטי סרטני S.N.H.C.D למניעה ריפוי והחלמה בשיטה לא רפואיות וללא כול תופעות לוואי
בחיפוש בגוגל לא נמצאו כל עדויות מבוססות שהתכשיר הזה יעיל בסרטן בבני אדם. המשווקים שלו הם צמד הנוכלים השרלטנים מנתניה דליה ודוד הבורים. הזהרו מהם כמו מאש!