חזרת סמינומה

דיון מתוך פורום  סרטן הערמונית

27/03/2013 | 17:19 | מאת: דנה

בעלי, בן 40, עבר ניתוח לכריתת אשך לפני שנה וחצי. באותה עת BHCG עלה ל7. סיטי היה תקין. היו מס' קשריות לימפה בגודל מס' מ"מ שיש לו כבר שנים רבות(יודעים זאת מסיטי קודם שעבר לפני מס' שנים).סוג הגידול היה סמינומה והומלץ לו להיות במעקב פעיל. יצוין כי גודל הגידול היה 4 ס"מ. כיום, בדיקת סיטי הצביעה על גדילת 3 בלוטות לימפה: מ0.9 מ"מ ל1.1 ס"מ בסמוך לביפורקציה, מ4מ"מ ל9 מ"מ במזנטריום ומ4 מ"מ ל1.2 ס"מ בסמוך. מרקרים תקינים. האם מדובר בהכרח בחזרת המחלה? מה ניתן לעשות?

27/03/2013 | 19:08 | מאת: דנה

הכריתה הייתה של אשך שמאל

09/04/2013 | 11:14 | מאת: לדנה

לדנה תכשיר אנטי סרטני S.N.H.C.D למניעה ריפוי והחלמה בשיטה לא רפואיות וללא כול תופעות לוואי

17/04/2013 | 20:07 | מאת: אזהרה

בחיפוש בגוגל לא נמצאו כל עדויות מבוססות שהתכשיר הזה יעיל בסרטן בבני אדם. המשווקים שלו הם צמד הנוכלים השרלטנים מנתניה דליה ודוד הבורים. הזהרו מהם כמו מאש!

מנהל פורום סרטן הערמונית