שאלה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבי נפטר מסרטן ערמונית עם גרורות בשנת 2000 בגיל 71. הוא היה חולה בערך 8 שנים במצבים שונים. גם לאימי היה וחזר סרטן בראות. מה עלי לעשות מבחינת אבחון מוקדם
האם ידוע לך באיזה שלב התגלתה המחלה אצל אביך ואילו טיפולים עבר. בן כמה אתה ?
אני בן 36.8. לפי זכרוני המחלה התגלתה בשלב לא ראשוני ויכול להיות שהיו כבר גרורות בעצמות בירך ובאחת הצלעות. הוא קיבל גם הקרנות וגם כימו לא יודע מה בדיוק. לאחר מכן בשלבים המאוחרים יותר אני זוכר גם טיפול הורמונלי.