MRI עם סליל אנדורקטלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי ראיתי המלצות שלך לבדיקה זו. מה עושים בבדיקה? האן זוב דיקה פולשנית? האם זו בדיקה שמחייבת הפסקת מדללי דם? והאם בדיקה זו יכולה להחליף ביופסיה במקרים מסויימים? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
הי, MRI עם סליל אנדורקטלי מתבצע בתוך מכשיר הMRI לאחר שמחדירים סליל דרך פי הטבעת שנשאר שם במהלך כל הבדיקה. הבדיקה אמנם אינה נוחה אך הינה בדיקה מאד מדוייקת המאפשרת לזהות מוקדים של ממאירות בדיוק רב וברזולוציה מצוינת. יחד עם זאת, הבדיקה בד"כ לא תבוא על חשבון ביופסיה שנותנת אינפורמציות נוספות שחיוניות עבור ההחלטה הטיפולית. בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)