זייטיגה ZYTIGA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם התרופה זייטיגה ZYTIGA יעילה רק לגרוררתיים ? קראתי כאן כל התרופה זייטיגה ZYTIGA : http://www.medicalnewstoday.com/articles/246365.php האם אפשר לטפל בתרופה זו במקום בקרינה ?
אהוד שלום רב, היום התבשרנו שתרופה זו נכנסה לסל הבריאות עבור חולים עם סרטן ערמונית גרורתי עמיד לסירוס לאחר שקיבלו קו אחד של טיפול כימותרפי עם טקסוטר. ישנם עדויות חזקות מאד שהובילו לאישור התרופה בFDA לאינדיקציה של חולים עם סרטן ערמונית גרורתי עמיד לטיפול הורמונאלי לפני מתן כימותרפיה. אין עדות כלשהי שהתרופה יעילה בשלבים מוקדמים יותר של המחלה ובטח שאין כל הוכחה כי תרופה זו מהווה תחליף להקרנות בברכה דר ברגר