הניתוח הרובוטי ד"ר סמאדי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי ילדעת האם הינך יודע מה העלויות של הניתוח בראצות הברית אצל ד"ר סמאדי בבית חולים הר סיני? תודה, יוני
שלום רב, עד כמה שידוע לי מדובר בהוצאה של 60 אלף דולר ואולי אף יותר. יחד עם זאת ישנם אופציות נוספות שלא פחות טובות וכנראה שקצת יותר זולות כמו Ash Tewari מקורנל ומרכז אחר בפלורידה שנחשבים מובילים בתחומם יחד עם זאת ישנם כיום גם יכולות מצויינות בארץ שכדאי לשקול טרם נסיעה ותשלום של סכומים גדולים של כסף בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)