טהיצי לחולים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מפיברומאלגיה קשה מאד מעל 20 שנה ובת 55. קראתי שיש לכם קבוצה של טהיצי. הראומטולוג מתל השומר המליץ לי מאד על פעילות זאת. אני לא עובדת שנים ומצבי הכלכלי רע. האם אוכל להשתלב בקבוצה שלכם? אני גרה בשוהם.
לליאורה שלום אם את יכולה להגיע לאשדוד כל יום ב' בשעה 16.30 , אשמח לצרף אותך לקבוצה שלנו. אני חושב שתוכלי להפיק תועלת רבה מפעילות הטאי-צ'י שלנו שמתמקדת באספקט הרפואי - טיפולי . אני מאד שמח שיש עוד רופאים ( חוץ ממני ) שמכירים בחשיבות הבריאותית של פעילות זו. אל תדאגי לאספקט הכללי,נסתדר . ד"ר אריאלי