לדר ישראלי יוסף
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לגבי תשובתך אז כך אבא שלי ליפני 8 שנים חלה בסרטן ערמונית.הוא נימצא בבית אבות עושים לו בדיקת psaהאחרונה יצאה גבוהה פי 4מהרגיל.התוצאות לא בידי.ולכן מפנים אותו לאורולוגרציתי לדעת רק אם יש חשד שזה מסוכן כי הרופא אמר גם שיש מצב שהשתן יעצר אודה לך מאוד לתשובה מהירה.
לחני שלום המידע שבידייך קלוש מאד ומבולבל. כפי שכבר כתבתי לך , אני מניח שהיה כבר בעבר אצל רופא אורולוג , הרי מישהו המליץ לו בעבר על זריקות. עדיף שרופא אורולוג שמכיר אותו יעבור על התיק שלו ויעדכן אותך. תתעקשי לקבל מידע מדוייק ולא מידע כללי ולא ברור לגבי מצבו המדוייק. ד"ר אריאלי