ביופסית ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמור לעבור בעוד כחודש ביופסיה בערמונית בגלל ערכים לא תקינים. אני מאוד חושש מתוצאות הבדיקה, אבל גם מהבדיקה עצמה, אשמח אם מישהו שעבר את הבדיקה יספק לי אינפורמציה על הבדיקה, כיצד נעשית, האם כואב וכו..
עברתי ביופסית ערמונית לפני מספר ימים. שכבתי על הצד, הרופא מרח חומר מאלחש והמתנו מספר דקות עד שהחומר החל להשפיע. לא ראיתי מה הוא עשה לכן אספר רק מה הרגשתי. הרופא החדיר מכשיר, תחושה לא נעימה אך לא כואבת. הוא הסביר כי ידקור אותי בין 9 ל-12 פעמים ויודיע לי לפני כל דקירה. לא הרגשתי דקירה של מחט אלא כאילו הוא מפוצץ קפצון בתוך הישבן - זאת היתה התחושה. זה לא כאב אבל היה מוזר. לאחר מכן נתנו לי פדים לנגב את הדימום מהישבן, הדימום היה מועט ביותר ובזאת הסתיימה הבדיקה. במשך כל אותו יום כאב לי לשבת וגם כדור נגד כאבים לא ממש עזר, אבל למחרת כאילו כלום. תופעת הלוואי היחידה שנשארה לי היא דימום בשתן ובשפיכת זרע. מקווה שהבדיקה תעבור לך בקלות ושהתוצאות ישמחו אותך.
תודה על התגובה, האם תוכל להגיד לי היכן עשית את הבדיקה? האם בבי"ח? מרפאה? תודה.