מתן שתן ועייפות כרונית לאחר טיפול ים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר אריאלי בעלי עבר טיפולי הקרנות בסרטן הערמונית וגם בריכטרפיה וטיפול הורמונלי. שאלתי היא כרגע הוא אחרי הטיפולים כחודש ומתן השתן הוא לפחות 4עד5 פעמים בלילה שזה די מציק. בנוסך הוא מאוד עייך כל ערב מוקדם האם זה עם הגיון?הוא לא מקבל עכשיו שום תרופה או טיפול אשמח לקבל חוות דעת בתודה מראש חיה
לחיה שלום אחת מת. הלווי של ההקרנות זאת עייפות . עם הזמן לאט- לאט העייפות נעלמת . גם התכיפות במתן השתן היא ת.לוואי של הטיפולים וצריך סבלנות עד שזה יעלם . חג שמח ד"ר אריאלי