תופעת לואי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ליפני כ 3 שנים חליתי בסרטן העמונית . קיבלתי זריקות הורמונים במשך שנה וחצי וכן כדורים במשך חודש . את כל זה סיימתי ליפני כשנה וחצי . באותו זמן סבלתי מתופעה של גלי חום שחלפו לאחר כחצי שנה מסיום נטילת ההורמונים. כמו כן קיבלתי כ 43 הקרנות , אותם סיימתי ליפני כשנתיים. והנה היום לפתע לאחר הפוגה של שנה ויותר , הופיעו לפתע גלי חום ( כפי שהיה בזמנו ) אותם אני חווה כבר כשבועיים מידי יום ! האם התופעה מוכרת ? אם כן מה ההסבר לכך? מה ניתן לעשות כדי למנוע אןתה ? בברכת חג שמח יקי
יקי שנה טובה אמנם זה מוזר שגלי החום חזרו לאחר שנעלמו. צריך לבדוק רמות טסטוסטרון , לפעמים הן נשארות נמוכות למרות שההשפעה של הזריקות כבר נגמרה. אם זה מאד מתריד אותך בקש שיתנו לך כדור MEGACE ד"ר אריאלי