טיפול אלטרנטיבי לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלותי הקודמות,האם לאחר ניתוח הערמונית שהוגדר שהגידול חרג מהקפסולה יש אפשרות לטיפול אלטרנטיבי??בעלי בן 75,טבעוני מסתייג מהרפואה הקונבנציונאלית,(אך לפעמים אני מצליחה לשכנעו)הפעם הוא מקווה שיש גם פיתרונות אחרים,מתעקש וקשה לשכנעו לטיפול הקרנתי כפי שהומלץ... תודה ציפי
לציפי שלום הטיפולים המשלימים מטרתם להשלים את הטיפולים הרפואיים ולא להחליפם , במיוחד במקרה כמו של בעלך עדיף " לא לשחק באש" . או שמחליטים על טיפול או שלא . אם מחליטים על טיפול אז הטיפול הוא הקרנות ולא "משחקים". ד"ר אריאלי