יום עיון סרטן הערמונית האגודה למלחמה בסרטן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האגודה למלחמה בסרטן מזמינה ליום עיון בנושא סרטן הערמונית שיתקיים ביום רביעי, 15/9/10 ב"כפר המכביה" רחוב פרץ ברנשטיין 10, רמת גן בהנחיית: פרופ' יעקב רמון, מנהל המחלקה האורולוגית, מרכז רפואי שיבא (תל השומר) בתוכנית: 09.00-09.30 התכנסות 09.30-09.45 דברי ברכה הגב' מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן 09.45-13.15 הרצאות:  גורמי סיכון , מניעה ואבחון ד"ר אילן ליבוביץ, מנהל מחלקה אורולוגית, מרכז רפואי ספיר (מאיר)  הטיפול הניתוחי בסרטן הערמונית פרופ' עופר נתיב, מנהל מחלקה אורולוגית, מרכז רפואי בני ציון  עדכונים וחידושים בטיפול הורמונאלי וכימי ד"ר אלי רוזנבאום, אונקולוג בכיר, מנהל היחידה לאונקולוגיה אורולוגית, מרכז רפואי רבין בילינסון  טכנולוגיות עדכניות בטיפול בסרטן הערמונית ד"ר זוהר דותן, אורולג בכיר, מנהל השירות האורו - אונקולוגי, מרכז רפואי שיבא (תל השומר)  סרטן הערמונית בעידן בדיקות ה- P.S.A פרופ' אריה לינדנר, מנהל מחלקה אורולוגית, מרכז רפואי אסף הרופא  הטיפול הקרינתי בסרטן הערמונית ד"ר מרק שילקרוט, אונקולוג, יחידת הקרינה, מרכז רפואי רמב"ם  קשיים בתיפקוד המיני של מטופלי סרטן הערמונית יש טיפול ד"ר רן כץ, אחראי אורולוגיה, אורולוג בכיר, מרכז רפואי הדסה הר הצופים 13.15-14.00 הפסקה וכיבוד קל 14.00-15.30 פאנל לשאלות ותשובות בהשתתפות המרצים מיום העיון יום העיון מיועד לחולים ובנות זוגם והינו ללא תשלום! בשל מספר המקומות המוגבל, יש להירשם מראש, במחלקת שיקום ורווחה של האגודה למלחמה בסרטן: יונינה טל. 03-5721615 / אילה - טל. 03-5721619 סילויה- טל. 03-5721618 / זהבה טל. 03-5719576 האולם ממוזג נא להצטייד בלבוש חם! יום העיון באדיבות החברות "סאנופי אוונטיס" ו "נוברטיס"
לאגודה למלחמה בסרטן אני שמח שאתם נעזרים בפורום שלנו להעברת הודעות הקשורות לסרטן הערמונית. אני מקווה שתמשיכו גם בעתיד להעביר הודעות כאן . חשוב לנו מאד קשר הדוק עם האגודה. אני מקווה שתהיה השתתפות מירבית של חברי הפורום ביום העיון. מאחל לכם בשמי ובשם משתתפי הפורום " שנה טובה ", המשיכו בעבודת הקודש שלכם ואם תמצאו לנכון לשתף אותנו בפעילותיכם זה יתקבל בברכה. תודה על הכל ד"ר אריאלי יוסף.