טיפולים מומלצים לאחר כריתת הערמונית עקב עליית PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלה קודמת מה הטיפולים המומלצים לאחר כריתת ערמונית ועליית נתוני PSA מ 0.002-0.036 במשך שנה וחודש מהניתוח. האם המגמה מצביעה על תאים סרטניים שנותרו ומה הטיפולים המומלצים בכדי לעצור את מגמת העליה. אם מומלץ להתחיל בטיפולים רק כשה PSA מגיע ל 0.4-0.5, מה הטיפולים ותוצאותיהם הצפויות?
לקריאה נוספת והעמקה
לאוולין שלום בשלב הזה העליה היא קטנה ואין צורך בטיפול , אבל צריך המשך מעקב . כפי שכתבת בעצמך כאשר PSA בסביבות 0.4-0.5 צריך לשקול טיפול בהקרנות מקומיות . ד"ר אריאלי