ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בן 70 לפני 7 שנים עברתי ניתוח לכריתת הערמונית עקב סרטן שהתגלה בערמונית הסרטן היה רק בערמונית ללא גרורות ולא התפשט מעבר לערמונית בשנה האחרונה ביצעתי מספר בדיקות ל-psa והמדדים היו- 0.09 0.11 0.15 במרווח של 4 חודשים מכל בדיקה האם יש לכך משמעות ומה אני צריך לעשות עכשיו האם יכול להיות שהסרטן חזר למרות שהוציאו את הערמונית
שאול שלום בינתיים עליה איטית ב- PSA . אם ערכי ה- PSA יכפילו את עצמם במעקב של 3-4 ח' וכאשר ה- PSA יגיע בסביבות 0.4-0.5 צריך להתחיל לחשוב מה עושים. בינתיים היה רגוע ותמשיך במעקב כרגיל. ד"ר אריאלי
האם תוכל לציין מה היו ערכי ה PSA במשך כל אותם 7 שנים? תודה לתשובתך