מצב ערמונית לאחר בבכיטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם צינור הזרע-שתן העובר בערמונית נפגע כתוצאה מהטיפול?? האם עצבים סביב הערמונית המוקרנת נפגעים??? האם הערמונית ממשיכה לתפקד וליצר את הנוזלים השונים כפי שהיה לפני הטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
לדובי שלום למרות שמאד משתדלים שזה לא יקרה יש מקרים של פגיעה בשופכה ועצבים ע"י הקרינה . כתוצאה יכולה להיות אצירת שתן או אבוד שתן ופגיעה בתפקוד מיני. מאחר שהקרינה הורסת רקמת הערמונית גם סרטנית וגם שפירה במקביל יש להניח שכמות הזרע תפחת בצורה משמעותית אחרי הטיפול. ד"ר אריאלי