נתניה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכ/ד//ר אריאלי *בשמי ובשם כל הפונים רוצה להודות לך על כל העזרה -עד לפני שלושה חודשים לא ידעתי מה זה המחלה הארורה הזות שפוגע בכל כך הרבה אנשים ,p's'a 7.3m'r'u'u מפויעצמות מראה סימנים דלקתיים בעצמות דרגת גלקסון 4+3-7 m'r'i איןהתפשתות מצאב בינוני נמוך ביופסיה 10 דגימות מלא שני הצדדים 90,80,70,20 סרטן ממאיר אגרוסיבי פרופסור ממליץ דחוף טיפול קרינתי וארמונאלי נוחח תופעות הלוי אבדתי כיוון מדוקה ומיואש אבקש עזרתך הנדיבה תודה רון ז מנתניה
לרון רז בוקר טוב. אני מבין שזה מלחיץ , אבל קודם כל לא להכנס לפאניקה. יש אפשרות טובה מאד כיום להתשתט על המחלה בתנאי שמטפלים נכון. אכן אני חושב שהפרופ' צודק ואתה צריך לקבל טיפול משולב הורמונלי + הקרנות. נכון שלטיפול יכולות להיות ת. לוואי , אבל החיים זה לפני הכל, ושוב זה טיפול טוב ויעיל. אז תתחזק ואל תפול ברוחך ותראה שזה יהיה טוב, ואנחנו כאן נעמוד מאחוריך לעזור ולעודד אותך. אז בינתיים חג שמח וכל טוב, ד"ר אריאלי