התקדמות מהירה של PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בן 55 וחרד מאד(לאבא ז"ל היה סרטן בערמונית שפרץ וטופל ע"י הורמונים לפני כ 15 שנה אבא ניפטר בסוף מגרורה בכבד)בדיקת PSA שלי היתה 2.9 כאשר לפני כ 4 חודשים 1.7 ו4 חודשים לפני כן 0.9 כלומר התקדמות מהירה... בבדיקת ביופסיה מתוך 18 "גלילים" 1 עם 42% גלוקסה 6 (3+3 האם אתה ממליץ כריתה בגילי (תופעות לוואי וזמן שיקום של חודשים...) או אולי בביכמטרפיה או משהו אחר- לחכות?- הכל כפונקציה לגילי שרוצה "חיים טובים" עוד שנים תודה תודה
לדובי בוקר טוב, דווקא בגלל גילך הצעיר אתה צריך לטפל במחלה. אומנם יתכן שיהיו כאלו שימליצו לך על מעקב , אבל אני אישית מתנגד למעקב בגיל צעיר יחסית. כל האופציות פתוחות בפניך : ניתוח רדיקלי ( הטוב ביותר) , אבל גם HIFU או ברכיטרפיה . ד"ר אריאלי
בבקשה קצת פרוט למה ניתוח הוא הטוב ביותר-יחסית לגיל55 מצד אחד ,ותופעות הלוואי הרבות כדון החלמה ארוכה קטטר אין אונות מצד שני תודה דובי