תוחלת חיים לחולה בסרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר אריאלי שלום , בן 60,אובחנתי כ-T3A (פריצה בקופסית ושוליים נגועים) בבדיקה פטלוגית לאחר נתוח (לפני כשנה) ועברתי לפני חודשיים 35 הקרנות וה-PSA שלו כעת בלתי מדיד . האם נגזר עלי לעקוב כל החיים אחרי ה-PSA ? האם חולה עם נתונים כאלה יכול למות מזקנה ? תודה,
1. זה לא כל כך קשה לעקוב אחרי PSA 2. כן , אפשר למות מזקנה במקרה כמו שלך.
לדני שלום אכן אתה צריך כל הזמן להמשיך לעקוב אחרי רמות PSA . אתה בהחלט עשוי לחיות בבריאות עד 120 . ד"ר אריאלי