המשך לאותו נושא adenocartsinoma of prostata
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! תודה לך על תשובתך הקודמת רציתי עוד לשאול האים יש צורך להיות במעקב גם אצל אונקולוג או שמספיק רק אורולוג במידה ו CTו מיפוי עצמות תקין או שבכל מקרא כדאי לפנות לאונקולוג
למרינה שלום בשלב הראשון ( שוב בהנחה שהמחלה ממוקמת) הטיפול הוא של אורולוג. רק במקרה שיש התפשטות של המחלה צריך התייעצות מיידית עם אונקולוג. לאחר הטיפול המעקב לרוב הוא כפול גם של אורולוג וגם של אונקולוג. ד"ר אריאלי