ביום שלישי, 23/02/10 יתקיים סדנה לחולי סרטן הערמונ
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום שלישי, 23/02/10 יתקיים סדנה לחולי סרטן הערמונית בבית החולים לגליל המערבי-נהריה. קבלת קהל בשעה 16:30, רופאים בכירים יתנו הרצאות בנושאים הבאים: PSA עולה לאחר טיפול בסרטן ממוקם: מה עושים? , בעיות בשליטה על השתן לאחר טיפול ראשוני, אפשרויות הטיפול בסרטן מתקדם, הפרעות בתפקוד המיני בטיפול בסרטן הערמונית-פתרונות?, 18:45-19:30 פאנל המומחים יענה על שאלות הקהל. יש להירשם מראש, מספר מקומות מוגבל, ההשתתפות ללא תשלום. להרשמה נא להתקשר ללני - 4570595 054 או לאיתן 4389133 054 לני הירש, יושב ראש עמותת חיים עם סרטן הערמונית
לני בוקר טוב תודה על ההזמנה ד"ר אריאלי