סרטן הערמונית +הקרנות +טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבי הוא חולה סרטן הערמונית לטיפולים הוא הולך בדרך כלל בחברתנו רציתי לשאול אם יש פגיעה כלשהי בנו מבחינת הפיריון ? האם זה משפיע בצורה כלשהי על הסובבים אותו ברגע שהוא יוצא ממהקרנות האם זה משפיע על נשים שהן כבר הרות ? אשמח לקבל תגובה בבקשה על שאלותיי שהיה לכם יום טוב !!
לקריאה נוספת והעמקה
לבת אל שלום אם אתם לא עומדים לידו באותו החדר בזמן ההקרנות ( דבר שאני מניח שלא קורה) , הטיפולים שהוא עובר לא מסכנים אתכם בשום פנים ואופן . ד"ר אריאלי