סיאליס
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 4 שבועות עברתי כתיתה רדיקלית של הערמונית. יש לי חשק אך הפין עולה חלקית.האם לאחר 4 שבועות מהניתוח אפשר להשתמש בסיאליס.אני בן 56 וכללית מרגיש טוב .
לגדי שלום זה בדיוק הזמן להתחיל טיפול. קיימת אפשרות לטיפול אפילו קבוע בסיאליס 10-20 מ"ג פעמיים בשבוע . אפשרות אולי עדיפה זה טיפול יום- יומי בסיאליס 5 מ"ג ( לא בסל התרופות של הקופות ) , פחות ת. לוואי , אותה ההשפעה ובערך אותו המחיר. ד"ר אריאלי
תיקון: סיאליס 5 מ"ג נכנס לאחרונה בביטוחים המשלימים של קופ"ח מכבי, מאוחדת , לאומית וכן למי שיש ביטוח רפואי פרטי ניתן לבקש החזר כספי היות שהתרופה לפחות בשירותי בריאות כללית לא בסל התרופות. ד"ר אריאלי