ארמונית מוגדלת שאלות בטיפול בשיטת גת גורן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובל מארמונית מוגדלת מזה מספר שנים מטופל עם כדורים להקטנת הארמונית פרומיקס 0.4 שימוש 1 כמוסה פעם ביום אבודרט 0.5 שימוש 1 כמוסה פעם ביום 1 האים לאחר הצינטור בשיטת גת גורן לא יהיה צורך לקבל יותר כדורים. 2 תוך כמה זמן לאחר הצינטור בשיטת גת גורן הארמונית קטנה. 3 לאיזה גודל הארמונית תיקטן לאחר הצינטור בשיטת גת גורן . 4 לפי הנסיון והידע שנצבר כיום בשיטת גת גורן האם תופעת גדילת הארמונית נעלמת כליל או שתחזור בעוד מספר שנים ועם כן כמה שנים. 5 אם לאחר הצינטור בשיטת גת גורן נעלמות כליל התופעות שאני סובל מהם כיום בעיקר השטנה מרובה עם הפראות שינה בלילה 6 אם הצינטור בשיטת גת גורן מבוצע בנוסף לבית חולים "מעייני הישועה", בבית חולים אחר באולם ועם כן באיזה 7 אודה על כול אינפורמציה נוספת
שלןם רב בקרתי במשרדו של ד"ר גת ! א) מסרתי לו שיש המתענינים בשיטתו - והוא הודיע שיבדוק באתר . ב)פגישה עםד"ר גת עולה 750 שח ג) הטיפול כ-11000 דולר !!! ד) רשום את המילים " ד"ר גת "ב- google ותוכל למצוא שם את כל הפרטים . רק בריאות