המשך מעקב או הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 60 ,לפני כ-9 חודשים,ניתוח לכריתה רדיקלית של הערמונית עם PSA =7.0 ,גליסון 7 (4+3) בבדיקה פטלוגית T3A ,שוליים חיוביים ,פריצה מהקופסית 3 חודשים לאחר הניתוח -PSA =0.03 6 חודשים לאחר הניתוחPSA=0.07 7חודשים לאחר הניתוח=0.11 9 חודשים לאחר הניתוח (לפני יומיים )=0.17 האם צריך להתחיל מידית בהקרנות ? במידה ולא באיזה ערך מקובל ? תודה
לדני שלום עם GL 7 , שוליים חיוביים ועליה ב- PSA לפי דעתי צריך כבר להכין אותך להקרנות. ממליץ לך להתייעץ עם אונקולוג טוב לגבי מועד התחלת ההקרנות. ד"ר אריאלי
אם אתה מעוניין להתייעץ ( פרטי ) עם פרופ' אונקולוג, מומחה להקרנות , תוכל להעזר ב-מ.מ.ר.מ. בטל' \ תא קולי 08-8660672 או 08-8660683 . ד"ר אריאלי נ.ב. אני מזמין אותך להגיע לקבוצת התמיכה שלנו .