מקום בדיקה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום אני בן 65..עקב עליה פתאומית ב- PSA ( פי 2 תוך 3 חודשים, כעת 4.3) הופניתי לבדיקה טרנס רקטלי + ביופסיה US.כחבר מכבי אני יכול לבצע אותה באחד מבתי חולים ציבורים או באסותא . האם יש לדעתך חשביבות מסוימת לגבי מקום ביצוע בדיקה זו ( ציוד, טכנולוגיה , מיומנות רופאים ) ? ואם כן האם תוכל לרמוז היכן? מאד אודה על תשובתך.
ליורם שלום למקום אין חשיבות, חשוב מי עושה את הבדיקה. אם אתה רוצה רופא מצויין ( פרטי) התקשר לטל'\ תא קולי 08-8660672 ד"ר אריאלי
ד"ר אריאילי שלום, תודה על נכונותך. בינתיים התברר כי בדיקת PSA הראשונה הייתה מוטעית. דווקא רופאת משפחה , אחרי שראתה הפניה לביופסיה , שלחה אותי לבדיקה חוזרת - PSA "חזר" לערכים רגילים. עוד לקח חשוב כיצד לנהוג. במקרים כאלו.