PSA מתגבה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ8 שנים התגלהאצלי סרטן הערמונית וטופלתי בברכיתרפיה, כלומר התלת יוד רדיואקטיבי ,יוד 125. לפני כשנתים החל הPSA להתרומם בקצב לא אחיד אאבל בממוצא של 0.3 למחצית שנה. עתה הוא הגיע ל 3.04. למה זה מרמז?ומה הטפול הממולץ? האם לעבור ביופציה חוזרת או CT ?או כפי שהאורלוג שליממלץ זריקה תתעורית בבטן. אודה על היחסותכם.
כדאי שתציין גילך- מה היתה רמת ה PSA לפני הטיפול - מה היתה רמת ה PSA מיד לאחר הטיפול וכן רמת הגליסון. הרבה בריאות
דן שלום הייתי מציע CT בטן + אגן עם חלון עצמות וכן מיפוי עצמות וטיפול הורמונלי זריקות כל 3 ח' עד PSA =0 , אז ניתן להפסיק עם הזריקות ולהמשיך במעקב. ד"ר אריאלי