PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 73. בדרך כלל בריאות תקינה. לא עברתי שום טיפול בערמונית. בבדיקות PSA התקבלו התוצאות הבאות: 07.2006 1.5 03.2007 2.4 07.2007 3.1 האם אני צריך לדאוג? בכבוד רב ותודה על התשובה
כמה שנים לקחתי CADEX ובשנה האחרונה במקומו, קסטרל 10 מג לדעתי יעיל מאוד.
לפטר שלום הקדקס והקסטרל לא משפיעים על רמת ה- PSA . עקב הקצב המהיר של העליה ב- PSA ממליץ לבדוק גם את היחס בין FREE PSA / TOTAL PSA וכן לעבור בדיקה רקטלית אצל רופא אורולוג ולשקול בהתאם ביופסיה של הערמונית. ד"ר אריאלי