HIFU
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חוזר בסוף החודש לארץ, אשמח לעזור היכן שצריך. יהיה נחמד לשמוע ממך. צוות hifu לשרותך תמיד וכמובן לכל המתלבטים. תודה מיוחדת לפונזי ומוני -עמיר 050-3467646 [email protected]
Amir, I am not promoting your organization, or anyopnes else for that matter, I am sharing my experience. i do it becuase I think that my treatment was successfully completed. Yet to make sure for 99% i will undergo PCA3 on Thursday. sorry for teh english, my hebrew has gone and i am waiting for my system to fix it. Moni
עמיר היי מתי שותים קפה ביחד ? שנה טובה , ד"ר אריאלי