flare effect
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אבא שלי בן 62 חולה בסרטן ערמונית גרורתי כיום מטופל בתרופות הורמונליות. יש חשד למצב של flare effect. האם משהו חווה את זה או יכול להסביר במה מדובר? תודה מראש.
לא בקיא, אבל GOOGLE עוזר: http://www.cancerhelp.org.uk/help/default.asp?page=2911
לנינה שלום כאשר מתחילים טיפול הורמונלי יש מעין עליה זמנית בתסימני המחלה עד להתייצבות הטיפול. התופעה מוכרת ולא מסוכנת , היא לא משנה את תוחלת החיים או איכות החיים של המטופל. מצד שני אין שום ברירה אחרת , הטיפול ההורמונלי ( כל זמן שהוא עובד) הוא הטיפול הטוב והיעיל ביותר לסרטן גרורתי ממקור של הערמונית. ד"ר אריאלי