ביופסיה ללא כאבים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרסום במעריב מ-29.06.2007,מחייב בדיקה-אני לא התנסתי. "ביופסיה של בלוטת הערמונית ללא כאבים !!! בבית החולים סניטס בת"א נפתח מכון לביופסיות של בלוטת הערמונית בראשותו של ד"ר יצחק קוור סגן מנהל מחלקה אורולוגית. הביופסיה מתבצעת בהרדמה מקומית וללא כאבים!!! לפרטים ולקביעת תור נא להתקשר לטלפון 5225171 - 03 "
mmm בוקר טוב יש מספר מטופלים שלי שהעדיפו לעבור את הביופסיה שם . טרם חזרו אלי . כאשר יחזרו אשאל אותם איך עברה הבדיקה ואכתוב לכם בהמשך. ד"ר אריאלי