שוב כאן..
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו אחרי הוצאת אבנים משלפוחית השתן שלחנו את האבנים לבדיקה וזו התוצאה Ca OXALATE IN CALC + OXALATE IN CALCULI ++ מעיון קצר ראיתי שיש תרופות שמכילות את החומר האם אפשרי לקבל הסבר? תודה וערב טוב דנה
לדנה שלום אבני CAOX הן האבנים השכיחות ביותר בדרכי השתן . הווצרותם בכיס השתן נובעת מתהליך חסימתי ברמה של הערמונית.( יש אבנים כאלו גם בכליות ועשויות להגיע לכיס השתן בדרכן להפלט החוצה). אין צורך בתרופות , יש להוציא את האבן בניתוח מכיס השתן ולטפל בבעית הערמונית . ד"ר אריאלי
תודה רבה מעניין זה מה שחשבתי ושאלתי את הרופא כי בצילומים היה רשום שיש הסתיידות קלה בערמונית והרופא לא חשב כמוני..:-/ תודה שוב דנה