prostata
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה היא האם psa14.6 פרי הנה2.9 האם לעשות ביופסיה בגלל אפשרות של ממאירות. עשיתי בעבר לפחות 10 ביופסיות שכולן היו חיוביות . אני בו 75 שנה ובעל מסתם מלאכותי ומעקפים
התכוונת לשליליות????? היינו שלא מצאו סרטן.
אכן כן כולן שליליות
לנח שלום לא ברור לי אם עברת ביופסיה פעם אחת ונלקחו 10 גלילים או עברת 10 פעמים ביופסיה???לא נראה סביר. אפשרות נוספת היא MRI אנדורקטלי אצל ד"ר סלע תמר בהדסה ירושלים. ד"ר אריאלי
לדר/אריאלי שלום אכן נעשו לי כ10 ביופסיות בגלל פי אס איי גבוה בשנת 2007 לקחו ממני 12 דגימות ולא נמצא ממאירות. כרגע הציע לי רופא לעשות הרדמה כללית ולקחת 30 דגימות בגלל psa של14.6 אודה לך אם לעשות את הmri