בעיות בזיקפה לאחר כריתה רדיקלית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 64,נסוי,אב לילדים וסב.לפני כ-4 שנים עברת את הניתוח הנ"ל אצל רופא בעל שם.אין לי הפרעות לאחר הניתוח פרט לחוסר זיקפה.תרופות דרך הפה(כגון:ויאגרה,סיאליס) וגם משחות המיועדות לצורך זה לא עוזרות.דבר יחידי שעוזר מאלו שניסיתי- זריקות לעבר המין.שאלה:האם יש דרכים אחרים לפתרון הבעיה? בכבוד רב מיכאל
לקריאה נוספת והעמקה
למיכאל שלום אם הכדורים לא עוזרים לפי דעתי הפתרון הטוב ביותר זה זריקות עצמיות לאבר המין . שתי אפשרויות נוספות : מכשיר וקום או ניתוח החדרת תותבות לאבר המין . ד"ר אריאלי