חודש אוגוסט- ספטמבר
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל משתתפי הפורום שלום בסוף אוגוסט - אמצע ספטמבר יתכנו שיבושים במענה שלי לשאלותיכם. אתכם הסליחה. כמובן תוכלו להמשיך להתכתב ביניכם וכאשר אוכל אוסיף גם את תשובותי . אז לכולנו קיץ נעים ( חם הוא כבר ) , אוהב אתכם ד"ר אריאלי
דר אריאלי נכבד מאז נתגלתה מחלתי לפני 7 שנים -( עד היום אני עם המחלה ) אני עוקב אחר הפורום ועוקב בהשתאות אחרי תשובותיך,הדבקות במטרה שלך ,והעזרה הגדולה שאתה נותן לאנשים.ירבו אנשים כמוך בישראל. ישר כחך והרבה בריאות- חופשה נעימה
למשה שלום תודה, בזכות אנשים כמוך יש לי את הכוח לכל פעילוית ההתנדבות שלי : פורום, קבוצת תמיכה, ניהול העמותה , מחקר עוד. לך אישית מאחל הרבה בריאות. ד"ר אריאלי