הסרת ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר אריאלי שלום, ברצוני לדעת האם קיימת בארץ השיטה של ניתוח ע"י הרובוט דה וינצי? ואם כן היכן? ומה הנסיון בארץ בתחום זה? אשמח לשמוע מה דעתך על כך. תודה מראש צבי
לקריאה נוספת והעמקה
צבי בוקר טוב קיימת " שמועה " שניתן לעבור את הניתוח בהדסה ירושלים,אבל אני אישית כאורולוג לא קיבלתי מאף גורם הודעה רשמית בנידון וכן לא ידוע עדיין לגבי הנסיון בארץ עם שיטה זו. אני מניח שבכנס האורולוגי הקרוב בדצמבר נקבל מידע על הנסיון שהצטבר עם הניתוח בארץ. ד"ר אריאלי נ.ב. אם אתה מעוניין באופן אישי בדוק את הנושא ישירות עם הדסה ואשמח אם תעדכן גם אותנו.