איפה ניתן לקבל יותר פרטים על הניתוח באמצעות הרובוט
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
"דה וינצי "? האם ידוע לך מה העלות של הניתוח הזה ? האם יש איזושהי חברה בארץ שיוצרת את הקשר ? תודה
תפנה לשרפ הדסה עין-כרם תבקש פגישה עם דר כץ מאורולוגיה תפרד מ900 שקלים מכשיר חדש בארץ ונסיון של כ10 םנותחים נשמח במידה ומי מהם יספר חויותיו במידה והוא מסוגל להקליד
DOVE היקר שלום מה נשמע ? האם יש התקדמות בעיניין שלך ? אל תשכח לשמור על קשר אתי , אתה יודע היכן ואיך למצא אותי בידידות רבה, ד"ר אריאלי