הורמונים
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב האם טיפול הורמונלי ארוך (6 זריקות לוקרין) יכול לגרום להשמנה? בברכה יקי
ליקי שלום מה שלומך? תיאורטית יכולה להיות השמנה עקב דיכוי הטסטוסטרון. באופן מעשי לא נתקלתי בבעיה כזו אצל המטופלים שלי. דיטה בריאה ומאוזנת תשמור מפני השמנה וגם חשובה לגבי ההשתלטות על המחלה עצמה. ד"ר אריאלי
שלום רב חן חן. אני מרגיש מצויין. סיימתי הקרנות. השבוע קיבלתי הזריקה האחרונה.(6 סהכ) עקב psa 22 טרם ההקרנות. psa עכשווי - 0,04 . תודה עבור תשומת הלב. בברכה יקי