תוצאות PSA לאחר ניתוח כריתת ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפורום המכובד שלום רב, אבי עבר ניתוח כריתה של הערמונית עקב סרטן הערמונית. בדיקת הערמונית הראתה כי הגידול לא חדר את המעטפת. והניתוח עבר בהצלחה. בתוצאות בדיקת PSA לאחר הניתוח בקופת חולים מכבי יצא 0.05 (בריאות כללית יצא 0.1 ולאחר התשובות שקיבלתי בפורום הבנתי כי זה הטוב ביותר בבריאות כללית עקב דיוק המכשיר). מה משמעות התוצאות ? האם צריך להמשיך בטיפול נוסף ? מה הערכים המצופים של PSA לאחר ניתוח כריתת ערמונית שעבר בהצלחה ? תודה. T
T ערב טוב התוצאות מצויינות. זה מראה שהניתוח הצליח, אבל כמובן צריכים להמשיך במעקב ע"י בדיקות PSA . אם הערכים בהמשך ישארו כאלו זה טוב מאד , אם תהיה במשך הזמן עליה ב- PSA יהיה צורך להתייעץ עם האורולוג\אונקולוג שלו. ד"ר אריאלי
תודה רבה. T T T