בדיקות סרטן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאבי היה סרטן הערמונית הוא כבן 82 שנה קיבל הקרנות היום יש לו PSA 0.29 ב12.2.09 עשה בדיקה של CA-19-9יצא 22.7 וב15.9.08 יצא 15.7 האם זה סרטן?ואיזה? האם זה מסוכן? כמו כן עשה CEA מה זה ויצא ב15.9.08 1.39 זה סרטן? איזה? האם זה מסוכן? מה לעשות אודה על תשובתכם המהירה מלכה
למלכה שלום לפני כמה זמן קיבל אביך את ההקרנות? מבחינת סרטן הערמונית , לאחר הקרנות PSA 0.29 מצויין. אחת הסכנות של ההקרנות ( נדיר ולאחר שנים רבות ) היא התפתחות סוגים אחרים של סרטן כמו סרטן הקולון. את צריכה להתייעץ עם רופא המשפחה שלו לגבי תוצאות הבדיקות שציינת והוא גם ישקול צורך בבדיקות נוספות . רצוי בכל מקרה לעשות צואה לדם סמוי, בדיקה לא פולשנית ופשוטה ולשקול לפי הצורך קולונוסקופיה. ד"ר אריאלי