טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם כאשר מקבלים טיפול הורמונלי לסרטן הערמונית, יש להימנע מקיום יחסי מין?
לקריאה נוספת והעמקה
לזאב שלום אין שום סיבה שבעולם להמנע בצורה מכוונת מקיום יחסי מין בזמן טיפול הורמונלי. הבעיה עם הטיפולים ההורמונליים שהם גם מורידים את הליבידו( החשק המיני) ועלולים גם לפגוע באיכות הזקפה. אני מקווה שמיותר לציין שלחולה בסרטן הערמונית אסור לקבל שום תוספת תרופתית על בסיס טסטוסטרון למשך כל ימי חייו. אפשר כן לנסות להעזר בויאגרה, לויטרה או סיאליס, למרות שהם בודאי לא משפרים את החשק עשויים כן לעזור לגבי שיפור הזקפה. ד"ר אריאלי