שינוי ב-PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום במשך 3 שנים קיבלתי טיפול הורמונלי,במשך כל הזמן הזה היה ה- PSA 0.01 לאחר סיום טיפול הורמונלי, במשך 9 חודשים, ה- PSA היה גם כן 0.01 בבדיקה אחרונה (שנעשתה עכשיו)ה-psa עלה ל-0.05 . מבקשת לדעת מהן ההשלכות של שינוי ב-PSA ? האם צריך לעשות טיפול מסוים? ומהו? האם העליה הזאת ב-PSA צריכה להדאיג? מבקשת לקבל תשובות לכל שאלותיי.-אני מאוד מודאגת !!!! תודה .
לאיה שלום עדיין ה- PSA מאד נמוך, אין צורך בטיפול נוסף , רק מעקב PSA ד"ר אריאלי