האם נטילת אופלודקס (200X2X10) וטבעציקלין (500X2X14
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם נטילת אופלודקס (200X2X10) וטבעציקלין (500X2X14) יחד - מהווה בעיה/סיכון?
לדוד שלום. זאת התשובה לשאלה שלך כפי שהיא מופיעה במנוע החיפוש של אינפומד. אריכות ימים בבריאות. יעקב. משפחה זהה ! שימו לב: מדובר בשתי תרופות מאותה משפחה (אנטיביוטיקה). במקרים מסוימים יכולות להיות תגובות בין תרופתיות משמעותיות לצרוף שתי תרופות מאותה משפחה - אנא בדקו את הנושא עם הרופא המטפל. משפחה זהה אופלודקס (אופלוקסאצין) טבעציקלין 3% (טטראציקלין)
לדוד שלום אני אף פעם לא נתתי שילוב כזה ולא רואה את ההגיון של טיפול כזה . ד"ר אריאלי