עלייה בפי אס איי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כשלש שנים חליתי בסרטן הערמונית גליסון 7 , קבלתי הקרנות וכדורים . במשך שנתיים וחצי פי אס איי היה 0 , לפני חצי שנה עלה ל - 0.05 וכיום ל - 0.18 . האם זה מעיד על מגמה שלילית . יוסי
ליוסי שלום תמשיך לעקוב אחרי ה- PSA . התייעץ במקביל עם האונקולוג שלך. לרוב האונקולוגים ממליצים על טיפול במידה שה-PSA עובר את רמת ה- 2.0 . כמובן חשוב גם קצב העליה של ה-PSA . ד"ר אריאלי
ד"ר אריאלי שלום רב ! תודה על תשובתך , מזמן לא כתבתי לך , כותב יוסי אם זכור לך , הממצא שהיה לי ליד הכיליה , בעקבות הצעתך לבדיקת הממצא , לצערי התגלתה למפומה , לפני כשנה עברתי טיפול כימותראפי עקב התעוררות של הלמפומה , לגבי סרטן הערמונית , ממשיך במעקב ללא כדורים וזריקות . תמשיך בעשיך הטובים ישר כוח ובריאות טובה יוסי