ניתוח לפרוסקופי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ניתוח לפרוסקופי עדיף על ניתוח רגיל
לקריאה נוספת והעמקה
לחיים שלום לגבי ניתוח לפרוסקופי צריך להנתח אצל רופא שיש לו המון נסיון בתחום . עקומת הלמידה של הנושא קשה מאד. אם אתה מעוניין ברופא מסויים עדיף שיעשה לך את הניתוח שהוא הרגיל יותר לבצע. בידיים מאד מאד מנוסות יתכן שלניתוח לפרוסקופי יש יתרון. ד"ר אריאלי
המשך לניתוח לפרוסקופי יש יתרונות כמו מניעת הצורך בחתך גדול והאפשרות להגדיל את התתמונה ואולי כך לשמר טוב יותר את עצבי הזקפה. החיסרון שלו זמן ניתוח ממושך והצורך במיומנות מיוחדת של המנתח. ד"ר אריאלי