נתוח בחו"ל
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נתגלה אצלי סרטן בלוטת הערמונית ואני מעוניין לבצע ניתוח בחו"ל בקלינקת מאיו בארצות הברית בשל האחוזים הגבוהים של חזרה לחיים תקינים. על מנת לקבל את הסיוע של הביטוח בתשלום הניתוח צריך להשיג מכתב מרופא המציין את הנסיון הרב שיש בחול בנושא זה. האם משהו מכיר רופא המוכן לתת מכתב כזה? אודה לכל סיוע
יצחק שלום האם ניסית לקבל מכתב כזה מהרופא האורולוג שגילה לך את המחלה ? ד"ר אריאלי
ד"ר אריאלי שלום רב תודה על תגובתך. ביום ראשון אלך לאורולוג שלי . במידה ולא אקבל ממנו חוות דעת רפואית לבטוח. האם אוכל לקבל ממך חוות דעת כזו . אשמח לקבוע איתך פגישה. תודה מראש יצחק
לשאלות גבוליות כאלו לא תוכל לקבל תשובה תהיה חכם ותצרף מייל להתכתבות אישית ,